.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يك گيلاني، مشاور معاون رئيس جمهور در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي شمال كشور شد
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد.
يك گيلاني، مشاور معاون رئيس جمهور در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي شمال كشور شد

یك گيلاني، مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن شمال كشور شد.

به گزارش "لاهيگ"، طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد.

محمد باقر نوبخت در حکم انتصاب محمد حسين صابر آورده است: نظر به تعهد، تخصص و سوابق علمي و اجرايي جنابعالی، به منظور هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط و مقامات استاني، به موجب این حکم به سمت مشاور اينجانب و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب می‌شويد.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام مأموريت‌هاي محوله موفق و مؤید باشید.


محمد حسين صابر متولد سال 1358، اهل گيلان و داراي مدرك دکتری تخصصی مدیریت فنآوری، کارشناسی ارشد و كارشناسي مهندسی شیمی از دانشگاه تهران است.

وی دارای سوابق اجرایی متعددی به‌عنوان مدیرعامل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت پروژه‌های پالایشگاهی و پتروشیمی و عضو هیأت مدیره انجمن شرکت‌ها و مؤسسات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشيمي است.

تألیف کتاب "کنترل فرآیند" و چاپ بیش از ۲۰ مقاله تخصصی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و مدیریت فنآوری و نوآوری در مجلات علمي و تخصصي و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، از جمله سوابق علمي صابر است.

وي همچنین مدرس دانشگاه در حوزه‌های مدیریت پروژه، طراحی مهندسی، مدیریت استراتژیک و مدیریت فنآوری می‌باشد.

صابر از بنيان‌ گذاران و عضو شوراي مركزي كانون دانشجويان و دانش آموختگان گيلاني دانشگاه‌هاي تهران (كانون گيلداد) است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.